moongirl

Julafton x3

Kategori: Allmänt

Det blev mycket jul att fira hit o dit.. Tur att Dannes föräldrar inte är skilda.
På söndagen var vi hos Dannes päron och åt god mat och öppnade julklappar. Sov över där och sedan åkte vi till mamma och Uffe. Lollo och Jesper var redan där, vi va väl liiiite sena kanske.... =)
Vi åt mat och snappsade.. Blev onykter redan innanKalle Anka! hehe.. Så vi sjöng ju glatt med såklart!
Efter Kalle så kom plastbröderna David, Erik o Martin x två flickvänner. Linda och Jennifer.
Drack lite mera, öppnade julklappar och sedan spelade vi spel. Himla skoj tyckte jag =)
Dagen efter var det dax att åka till Valdermarsvik för att fira jul hos faster Anita. Dit kom t.o.m tomten..!
Åt mat o pratade o sådär... Men jag kände mig mer o mer hängig. Inte för att jag var bakis (konstigt att jag inte blev mer bakis än vad jag blev...) men för att jag började bli sjuk... När tomten hade varit där o alla små barnen öppnat sina julklappar så var det dax för Danne o mig att åka hem. När vi kom hem däckade jag i soffan och var helt genomförkyld.. Sitter i än (28/12) Typiskt att det ska vara så innan nyår...
Ja det var julen det...
I julklapp? Ja då fick jag presentkort på HM o Hemtex, bok - Att vara Per Gessle, två tröjor,uppläggningsfat, skärbrädor, väska m.m och en dansmatta fick jag av Danne. Ujuj va skoj jag har haft med den idag.. Seriöst nästan bättre än att gå på gym!
Till Danne köpte jag en flanell pyjamas och vantar o halsduk. Jo han har faktiskt pratat om pyjamas.. Han e riktigt söt i den =)

Nu sitter jag i sängen med lap topen medans Danne o Kongo lanar.. Tur att vi har trådlöst internet...
Har även lagt upp en massa bilder på bilderdagboken nu... Ifall nån undrar...

Nått mera jag har att tillägga?? Nej jag tror inte det..
Nyår är inte bestämt än till 100%

Känner mig lite elak som inte gav tissarna julklapp iår... Får bli födelsedagspresent..

Blev helt plötsligt väldigt sugen på Jansons eller smörgåstårta.. Skumt....

Snart  dax att sova o försöka att bli frisk..

Jo just det. Jennifer kommer nog till mig imorron och hoppar dansmatta med mig.. hihi...

Puss o Kram!!
Kommentera inlägget här: